Retailmanagement

Kleur in je organisatie: meer dan een likje verf.

De klantgerichtheid van organisaties is van essentieel belang om te kunnen overleven in de huidige turbulente samenleving. Om echt structureel klantgericht te werk te gaan, moet je keuzes maken. Keuzes over welke klanten prioriteit hebben of moeten krijgen, keuzes met betrekking tot je dienstverlening, keuzes rondom klantbenadering en ga zo maar door. Daarbij verandert de klant continu en moet je hier als organisatie in meebewegen.

Steeds meer organisaties kiezen voor invoering van retailmanagement. Hierbij draait alles om de klant. Het aanbod wordt afgestemd op de klantvraag én aangeboden binnen een omgeving die aansluit bij de wensen en behoeften van de klant. De klant staat dus te allen tijde centraal. Cubiss werkt hierbij met een aanpak bestaande uit vier geïntegreerde onderdelen: assortiment, inrichting, organisatieontwikkeling en marketing & communicatie. Retailmanagement is dus meer dan een simpel likje verf!

Er bestaat niet zoiets als één vastomlijnde aanpak om retailprincipes toe te passen. Organisaties verschillen nu eenmaal, in omvang, strategische keuzes, ambities, marktbereik, ligging en uitstraling. Cubiss kiest daarom in de begeleiding en advisering altijd voor maatwerk. We geven organisaties concrete handvatten en tips om zelf direct mee aan de slag te kunnen. Ook behoefte aan meer kleur in je organisatie? Neem gerust contact op!

Doelgroepen