4
juli
2022
maandag 4 juli 2022 / 13:30 tot 15:30, Bibliocenter Weert

Update merkstrategie Bibliotheken

In 2021 heeft de marketingcommissie van de VOB een nieuwe merkstrategie ontwikkeld. De kern van de merkstrategie is om met elkaar de brede rol van de bibliotheek in de samenleving zichtbaar te maken en uit te dragen. Altijd ingebed in de lokale context, maar wel herkenbaar als één gezamenlijk, sterk verhaal. In drie digitale sessies zijn de bibliotheken hierover geinformeerd. 

Als vervolg op deze digitale sessies organiseren Cubiss en de VOB marketingcommissie op maandagmiddag 4 juli en dinsdagochtend 12 juli voor de bibliotheken in Limburg, Brabant, Utrecht en Zeeland een fysieke informatiebijeenkomst over de merkstrategie van de bibliotheken.

Voor wie?

Deze workshops zijn gericht op marketing- en communicatiemedewerkers van alle bibliotheken in Limburg, Brabant, Zeeland & Utrecht.

Programma

In deze bijeenkomst komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • De merkstrategie, geïllustreerd met een voorbeeld uit de praktijk;
  • De belangrijkste leerpunten van de merkimago-meting uit 2021;
  • De stand van zaken rondom de huisstijlverrijking;
  • De nieuwe werkwijze rondom de CPNB-campagnes vanaf 2023;
  • Een update over de landelijke IDO-campagne in oktober (waarop in Brabant en Limburg een extra impuls wordt gegeven).

De informatiebijeenkomst wordt verzorgd door Cyril Crutz, voorzitter van de marketingcommissie van de VOB, en Milja de Vries, adviseur communicatie bij Cubiss.

Wanneer?

Deze bijeenkomst vindt plaats op maandagmiddag 4 juli bij Bibliocenter Weert.

Er is ook een informatiebijeenkomst op op dinsdag 12 juli 2022, 10:30 uur – 12:30 uur. Programma is gelijk aan het programma van 4 juli. Aanmelden voor 12 juli kan hier

Ben jij erbij?

Voor de bijeenkomst van maandag 4 juli kun je je aanmelden via onderstaand aanmeldformulier. Graag tot dan!

Locatie

Bibliocenter, Wilhelminasingel 250, 6001 GV Weert

Meer weten?
Neem contact op met:

Inschrijven voor dit evenement