Afgelopen jaar heeft de marketingcommissie van de VOB een nieuwe merkstrategie ontwikkeld. De kern van de merkstrategie is om met elkaar de brede rol van de bibliotheek in de samenleving zichtbaar te maken en uit te dragen. Altijd ingebed in de lokale context, maar wel herkenbaar als één gezamenlijk, sterk verhaal.
Om marketing- en communicatiemedewerkers van alle bibliotheken te ondersteunen bij het in de praktijk brengen van de nieuwe strategie, organiseert Cubiss in samenwerking met de VOB marketingcommissie een aantal digitale regioworkshops. We zullen hierin praktische informatie geven, al jullie vragen beantwoorden en concreet oefenen met een aantal handvatten.
Deze workshops zijn gericht op marketing- en communicatiemedewerkers van alle bibliotheken in Limburg, Brabant, Zeeland & Utrecht.
Je kunt kiezen uit twee data, de inhoud van de workshop is gelijk en je hoeft slechts één workshop bij te wonen:
maandag 26 april van 13:30 tot 16 uur, via deze aanmeldlink
of donderdag 20 mei van 13:30 tot 16:00, aanmelden via onderstaand formulier
Er is per workshop plek voor 20 deelnemers, waarmee we gedurende de sessie ook in subgroepen uit elkaar gaan. Wees er dus snel bij om op jouw voorkeursdatum een plek te reserveren!
Meld je nu aan voor de bijeenkomst op 20 mei via onderstaand aanmeldformulier.