04 mei 2021

Merkstrategie bibliotheken

De nieuwe merkstrategie voor de bibliotheken is er! Om ervoor te zorgen dat bibliotheken hiermee aan de slag konden, organiseerde Cubiss digitale workshops in april en mei, voor alle bibliotheken in Brabant, Utrecht, Limburg en Zeeland. 

Nieuwe strategie

Afgelopen jaar heeft de marketingcommissie van de VOB een nieuwe merkstrategie ontwikkeld. Deze strategie is met enthousiasme ontvangen in de ledenvergadering van december. Misschien heb je één van de Webinars hierover gevolgd. Of heb je de merkgids al gelezen, die in januari is geïntroduceerd.
De kern van de merkstrategie is om met elkaar de brede rol van de bibliotheek in de samenleving zichtbaar te maken en uit te dragen. Altijd ingebed in de lokale context, maar wel herkenbaar als één gezamenlijk, sterk verhaal.
Lees de merkgids 2021.

Meer informatie

Heb je een vraag? Stel 'm aan Sheila Schuijffel, contactpersoon merkstrategie binnen Cubiss. Heb je de workshop gemist, neem dan ook contact met Sheila Schuijffel op.

Meer weten?
Neem contact op met: